Covid zasáhl i řadu oborů, o kterých se moc nemluví. Jedním z příkladů je poskytování jazykových služeb – ať již jde o jazykovou výuku, tlumočení, či překlady. Prvně zmíněný segment byl přímo zasažen nuceným uzavřením poboček. Zbylé dva změnou poptávky.
Pro jazykové agentury, které do minulého roku zažívaly velký boom, se tak v průběhu uplynulých dvanácti měsíců od základu změnila situace, ve které musí přežít a prosperovat. I přes nelehkou situaci se však jednička na trhu – jazyková agentura Skřivánek – dokázala situaci přizpůsobit a udržet se jen lehce pod hranicí růstu posledních let, kdy měla pravidelné obraty přes půl miliardy.
O tajemství úspěchu, nejen za uplynulý rok, se s námi podělil zakladatel společnosti Pavel Skřivánek.
Celý rozhovor s Pavlem Skřivánkem si můžete přečíst na forbes.cz.