Parketou koordinátora je
- péče o klienty – vše od přijetí poptávky, přípravy nabídek, kalkulací a následné fakturace je na denním pořádku,
- být důležitým spojovacím článkem mezi klienty, překladateli/lektory a dalšími odděleními v rámci společnosti, být týmový hráč a umět táhnout za jeden provaz,
- být profesionálním nákupčím a dohodnout se s dodavateli i na nemožném (platí zejména pro koordinátory na back office),
- po zaškolení pracovat na vlastních obchodních případech a získat tak příležitost předvést své schopnosti,
- neustále se vzdělávat v oboru a mít pozitivní přístup k cizím jazykům,
- práce s lidmi, která může být náročnější než komunikace v cizím jazyce, ale koordinátor to zvládá s úsměvem :),
- pokročilá znalost práce s MS Office.
Koordinátor se může těšit na
- podílení se na organizaci kurzů / zajišťování překladů, korektur či tlumočení pro celé spektrum klientů – od jednotlivců po velké korporáty,
- práci v mezinárodní společnosti, která si udržela přátelskou atmosféru menších firem,
- motivační ohodnocení za vedení vlastních obchodních případů,
- pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr,
- firemní jazykové kurzy a příspěvek na další vzdělávání související s výkonem práce,
- příspěvek na sport / kulturu / volný čas
- 5 týdnů dovolené.
Jak probíhá nábor koordinátorů?
Vše začíná tím, že se nám do rukou dostane tvůj životopis, který pečlivě prostudujeme, abychom dokázali správně vyhodnotit, zda jsi vhodný uchazeč.
Pokud tvé zkušenosti a kvalifikace budou odpovídající pozici koordinátora, ozveme se ti s pozvánkou k osobnímu pohovoru. V případě, že nesplníš daná kritéria, dáme ti to vědět do 14 pracovních dnů od data obdržení tvého životopisu.
Zvládl(a) ses dostat do druhého kola k osobnímu pohovoru? Výborně! Pozveme tě přímo k nám a popovídáme si, abychom se lépe poznali, abychom porozuměli vzájemným očekáváním.
Smlouvy uzavíráme na dobu 1 roku s možností prodloužení. Tříměsíční zkušební lhůta je u nás samozřejmostí.
Zaučí tě služebně starší kolegové a v případě, že si nebudeš s něčím vědět rady, můžeš se obrátit na kteroukoliv pobočku, ochotně ti poradí.
Vše začíná tím, že se nám do rukou dostane tvůj životopis, který pečlivě prostudujeme, abychom dokázali správně vyhodnotit, zda jsi vhodný uchazeč.
Pokud tvé zkušenosti a kvalifikace budou odpovídající pozici koordinátora, ozveme se ti s pozvánkou k osobnímu pohovoru. V případě, že nesplníš daná kritéria, dáme ti to vědět do 14 pracovních dnů od data obdržení tvého životopisu.
Zvládl(a) ses dostat do druhého kola k osobnímu pohovoru? Výborně! Pozveme tě přímo k nám a popovídáme si, abychom se lépe poznali, abychom porozuměli vzájemným očekáváním.
Smlouvy uzavíráme na dobu 1 roku s možností prodloužení. Tříměsíční zkušební lhůta je u nás samozřejmostí.
Zaučí tě služebně starší kolegové a v případě, že si nebudeš s něčím vědět rady, můžeš se obrátit na kteroukoliv pobočku, ochotně ti poradí.
Svůj životopis nám pošli v českém a anglickém jazyce včetně motivačního dopisu prostřednictvím kontaktního formuláře níže nebo přímo na e-mailovou adresu kariera@skrivanek.cz. Odesláním svého životopisu na uvedenou e-mailovou adresu vyslovuješ souhlas se zpracováním svých osobních údajů v souladu s Nařízením Evropského parlamentu ze dne 27. dubna 2016 a v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Jinými slovy, tvé osobní údaje si na našem personálním oddělení ponecháme po dobu dvou let a nevyužijeme je pro jiný účel než pro případnou nabídku spolupráce. Děkujeme.